پایگاه اطلاع رسانی آیت الله سید محمدتقی آل هاشم

 مرید حضرت آیت الله سید محمد تقی آل هاشم:

آيت الله محمدتقي آل هاشم، امام جمعه موقت تبريز، در خطبه‌هاي نماز جمعه تبريز با اشاره به استقبال پرشور مردم قم از رهبر فرزانه انقلاب اظهار داشت: صحنه‌هاي تاريخي استقبال مردم قم پيوند عاطفي ميان ملت و ولايت را به تصوير کشيد.  امام جمعه موقت تبريز با اشاره به اين‌که استقبال مردم قم وحدت مردم و روحانيت را به منصه ظهور رساند، گفت: صحنه‌هاي تاريخي اين استقبال پيوند عاطفي ميان ملت و ولايت را به تصوير کشيد.

وي با بيان اين‌که اين استقبال گسترده تبليغات گسترده سو‌ دشمنان را بيهوده جلوه کرد، گفت: مردم انقلابي و متدين قم در حالي به استقبال ولايت فقيه رفتند که رسانه‌هاي مغرض غربي از روزها قبل ياوه گويي‌هاي متداول خود را آغاز کرده بودند.

 

آيت الله آل هاشم با تأکيد بر اين‌که پيوند ميان مردم و رهبري ناگسستني است، گفت: ملت ايران اسلامي همچون گذشته حامي و تابع رهبر معظم انقلاب بوده و بر اساس سفارش امام راحل جمهوري اسلامي هيچ‌گاه با پشتيباني از ولايت فقيه آسيب نخواهد ديد.

 

وي در ادامه با بيان اين‌که صرف هزينه‌هاي گزاف تبليغاتي در غرب عليه نظام اسلامي ايران با هدف تضعيف جايگاه و نقش ولي فقيه صورت مي‌گيرد، خاطر‌نشان کرد:صحنه‌هاي تاريخي و ماندگار شهر قم به تمامي دشمنان داخلي و خارجي نظام ثابت کرد که ايران اسلامي با رهبري داهيانه حضرت آيت‌الله خامنه‌اي راه خود را شناخته و ادامه خواهد داد.

 

آيت الله آل هاشم در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به تأکيد رهبر فرزانه انقلاب مبني بر تبيين جايگاه و تقش رفيع روحانيت اظهار داشت: شهر مقدس قم در طول تاريخ مهد پرورش علماي بزرگ جهان تشيع بوده و تأکيد رهبر فرزانه انقلاب براي تبيين اين نقش تاريخي بوده است.

 

 

وي با بيان اين‌که استقبال مردم قم وحدت مردم و روحانيت را به منصه ظهور رساند، اظهار داشت: دشمنان با مشاهده وحدت و يکپارچگي اقشار مختلف مردم نگرانند، از اين رو از راهي براي تفرقه افکني و جدايي ميان مردم و روحانيت وارد مي شوند.

 

امام جمعه موقت تبريز در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به سفر رييس جمهور کشورمان به لبنان اظهار داشت: استقبال مردم لبنان نيز از دکتر احمدي نژاد عزت و اقتدار نظام اسلامي را نشان داد.

 

وي با بيان اين‌که انديشه‌هاي متعالي امام راحل و آرمان‌هاي انقلاب اسلامي در ممالک اسلامي و ديگر نقاط جهان گسترش يافته است، افزود: آنان که به دنبال منزوي کردن ايران هستند، طاقت ديدن تصاوير استقبال مردم لبنان را ندارند.

 

آيت الله آل هاشم در پايان سخنان خود در خطبه‌هاي نماز جمعه تبريز با اشاره به فرا رسيدن ايام حج گفت: حجاج بيت الله الحرام بايستي پس از بازگشت از مناسک حج حال و هواي روحاني و معرفتي خود را حفظ کنند.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

ارسال در تاريخ 30 / 7 / 1389برچسب:مرید,آیت الله آل هاشم,پیوندمردم ورهبری,ناگسستنی,ملت,ایران, توسط میثم